THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

24 Kasım 2008 Pazartesi

Masum Sanrılar


Thelia:

Bu sanrılarla başım belada...Evet, doğru duydunuz sevgili izleyicilerim. Belki sizler bile bir hayalden ibaretsiniz. Sabah uyandım, bir de baktım ki tanıdık bir ten yanımda uzanan. Kokusu, yumuşaklığı, sıcaklığı... Öptüm onu dudaklarından, gözlerimi kapadım. Açtığımda yoktu artık. Dedim ya sanrılarla başım belada...
Ama hepsi bu sessizliğin suçu. Kapalı odamın içinde bir çınlama misali dolaşıp duran sessizliğin suçu. Gözlerimi kapadığım zamanki sesler de ona ait. Kopup gitme isteğim de... Hani derler ya zincirle bağlıymışız göğsümüzden diye, işte lanet olsun o zincire. Ah sevgili izleyicilerim sizin yanınızda da kontrolümü kaybettim. Ama bırakmıyor beni adi. Ruhum da ayrı bir inatçı hani. Ama arada kalan yine ben oluyorum. Ve tabi ki bana eşlik eden viski. Ah yapmayın böyle n'olmuş insanlara alkol isteği aşılıyorsam. Sanrılarımı mutlu hale getiren o değil mi? Ağlayan çocuklarımı benimle dans ettiren o. Şimdi lütfen gidiniz, beni viskim ve sanrılarımdaki 'Onla' yalnız bırakın. Sessizlik eşlik etsin bize, ama izin versin onun sesine...

0 yorum: