THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

13 Mayıs 2011 Cuma

Please don't take a picture, it's been a bad day...

Merhaba, bugünlerde hayatım oldukça sıkıntılı. Öncelikle ilacımın yan etkileri var. İnsanın sürekli başının dönmesi ve midesinin bulanması baya kötü bir şey. Sonra bir de her öğrencinin derdi sınavlar var. Finallerim zor olduğu gibi bir de yetiştirmem gereken bir çevirim ve bir makalem var! Evet, sayın okur. 20 günde Word sayfasıyla 10 sayfalık bir makale yetiştireceğim. Eh tabi bu makaleyi yazabilmek için de en az 3-4 kitap okumak gerek. Boş olsam yazarım da, finalleri olurken yazmak baya zor olacak. Tabi yazı dilinin Fransızca olduğunu da unutmamak gerek. Şu aralar bir büyük problemim de uyku. Gece boyunca 4-5 kere uyanıyorum. Kabuslar görüyorum. Bir süre sonra bu uyu-kabul gör-uyan ritminden sıkılıyor, uyumamaya karar veriyorum. Yorgunum ama... Bir de sevgili var tabi. O mutsuz... Benden ötürü değil, hayatından memnun değil. Ama ona yardımcı olamamak beni delirtiyor. Anne gibi kollarıma almak, tüm sorunlarını bir anda çözmek istiyorum. Olmuyor...

Sevgili okur,
Ne olur bana bir yol göster.

İyi geceler!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

http://i418.photobucket.com/albums/pp270/iruneach/CollegeYouOnlyCanChooseTwo.jpg