THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

26 Ağustos 2009 Çarşamba

Yolumuz Uzun

Bölüm 1:

Eratian (Empyrean ile):

Mısır'da piramidlere bakıp Peru'da Machu Picchu içinde gezineceğiz, Çin Seddi üzerinde dans edip Victoria Şelaleri altında öpüşeceğiz...

Andromeda:

Italya'da her türlü özel yemeği tatmak, Ispanya'da bir bara gidip Ispanyollarla kaynaşmak, Strasbourg'ta şarap tadıp en beğendiğimi almak, Brugge'de bol bol fotoğraf çekmek istiyorum...

Irvin:

Karayipler'de Zeynep ile bir bungalowda yaşamak isterdim...

Mesta:

Miami ve civarında Cessna tipi bir uçakla uçmak, Google'ın Amerika'daki ofisinde çalısmak istiyorum... Ve Şam'da künefe yemek... Kaçmaz...

Orion:

Rio'da Rock n Rio festivaline katılmak, tercihen Iron Maiden izlemek istiyorum. Maldivler'de köpekbalıklarıyla yüzmek istiyorum...

Absinthminded:

Bergen'e gidip (Norveç) sokakta ''laheyya!'' diye bağırmak istiyorum. Kuzey ışıkları eşliğinde çayımı yudumlamak istiyorum...Isveç'te 'free hugs' t-shirt'ü giyip herkesin bana sarılmasını istiyorum...

Chaplin:

Kenya'ya gidip safari yapmak, Japonya'ya gidip gerçek bi geisha bulmak, Cannes'a gidip film festivaline bi şekilde girmek istiyorum!

0 yorum: