THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

16 Haziran 2011 Perşembe

Bilinçaltı şarkıları

Ben düşünürken arkada müzik çalar hep. Ama bir şarkıyı düşünmek gibi değildir bu. Ben bir şeyler düşünürüm ve arkada bir de müzik vardır. Çoğu zaman farkına bile varmam. Şarkıları da ben seçmem zaten. Bilinçaltımdan duruma göre şarkılar çıkar ortaya. İşte artık bunları yazacağım. Bugün mesela doktora gitmek için hazırlanıyordum. Sonra bir anda kafamda çalan şarkıyı fark ettim. Yıllardır dinlemediğim bir şarkıydı: ''Rhcp - Dosed''.

Ve aklımdan geçen kısmı şuydu:

''Way upon the mountain where she died,
All I ever wanted was your life''

Ve anladım ki korkuyorum. Ölümden, hastalıktan, sevdiklerimi kaybetmekten ve sevdiklerimin üzülmesinden. İyi olacağımı bilmek sevindirici işte bu yüzden.

Siz de yaşıyor musunuz bu duyguyu sayın okuyucu? Ya da unuttuğunuz bir şarkının hüznünü yaşıyor musunuz bazen? Anlatın bana. Bilmek istiyorum. Hayal dünyasında her şey olan tek ben miyim? Merak ediyorum...

0 yorum: