THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

11 Haziran 2011 Cumartesi

İlk tetkikler

Dün gittim kan tahlili verdim. Önceki yazılardan hatırlarsınız, 3,2-26,1 arasında olması gereken prolaktin oranım 130 çıkmıştı. Ardından MR çektirip beynimin hipofiz bölgesinde iyi huylu bir tümörüm olduğunu öğrenmiştim. Şimdi 2 aydır ilaç kullanıyorum. İlk kan testimi de dün yaptırdım. Sonuçlar için diyebilirim ki: Tam Bir Saçmalık!

İlk olarak prolaktin oranından bahsedeyim. Prolaktin oranım 1 çıktı. Şaka gibi değil mi? İlaçla prolaktini o kadar düşürmüşüz ki alt sınırın da altına geçmiş, nerdeyse kalmayacakmış. Sonra bir de Anti TPO ve Anti Triglobulin yüksek çıktı. Ne demek şimdi bu? Yazayım.

Efenim bu Anti TPO ve Anti Triglobulin bir çeşit antikorlarmış. Bu antikorların yüksek olması tiroid hastalığının otoimmün bir hastalık olduğunu gösterirmiş. Böyle olunca hastalık vücudun kendi dokusunu yabancı bir doku olarak algılayıp ona karşı reaksiyon verirmiş. Nedeni de bilinmemekteymiş. (Evet, bir sağlık sitesinden alıntıladım)

Great! Vücudum kendini yok etmeye çalışıyor!

Yarın ultrason çekilecek bakalım. Tüm bunların sonuçlarıyla da Perşembe günü doktorumla görüşeceğim. Perşembe günü bir şeyler yazarım sanırım. Sizi habersiz bırakmam. =)

Sağlıklı günler sayın okur!

0 yorum: