THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

29 Mayıs 2009 Cuma

Aksel Bey'i fazlasıyla kıskandığım için ben de nickname lerimi açıklamaya karar verdim. En bilinen ve en sevdiğim 'Empyrean' ile başlamak istiyorum.

Ne demekmiş Empyrean?
Antik Yunan inanışında ateşten olduğuna inanı
lan göğün en yüksek katı demekmiş.

Peki nasıl buldum ben bu Empyrean'ı?

Günlerden bir gün düşünmekteydim 'şimdi biz okulda hep 'ilahi komedya' falan görüyoruz ama nasıldır acaba bu kitaplar' diye. Sonra okumaya karar verdim. Hemen açtım google'ı yazdım Divine Comedy, başladım okumaya... Derken Empyrean kelimesiyle karşılaştım. Ve 'aaaa ne kadar güzel' diye tepki verdim. Böylece benim nickim oldu.

Bakalım nerelerde kullanmışım ben bu adı?
Öncelikle yıllardır msn'de nickim olmakta kendisi. Aynı zamanda World of Warcraft'da bir karakterimin de adıydı. En yakın zamanda da nüfus idaresine gidip adımı Hande Empyrean Özkur olarak değiştirmeyi planlıyorum.

Son olarak neye benzer bu Empyrean?



0 yorum: