THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

19 Mayıs 2009 Salı


Anladığını sanmıyorum... Biliyorum korkuyorsun, gerçekten korkuyorsun. Ama bir gün o çok değerli tuttuğun korkuların uçup gidecek. Senin için bazı şeyler söyleyecekler, belki de çok önemli şeyler olucak bunlar. Ama hiçbirini önemsemeyeceksin. Duyarsızlaşacaksın söylediklerine. Sen de benim gibi olacaksın.

And all the fears you hold so dear will turn to whisper in your ear...


Ben mi? Ben düşüyorum, kayboluyorum. Ama aslına bakarsan hiçbir şey hissetmiyorum. Ne korku, ne telaş. Sadece düşüyorum. Her şeyi kaybettim ve sanırım artık çok da önemli değiller. Biliyorum, duyarsızlığım doğru değil. Böyle olmamalı; acıyı, korkuyu hissetmeliyim. Öyleyse, haydi tut kolumdan kurtar beni. Yardım et ki nefes alayım. Yardım et ki insan olduğumu hissedebileyim.


Help me to breathe

Serial Experiments Lain

0 yorum: